گفتگو من وخدا........
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 217
بازدید کل : 36886
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
شنبه 24 تير 1391برچسب:, :: 16:58 :: نويسنده : منا

 

این متن از من نیست دوستم سوگل برام  ایمیل کرده از نظرهاتون ممنون

گفتم:خدایا ازهمه دلگیرم...
 

 
گفت:حتی از من؟
 

 
گفتم:خدایا دلم را ربودند...
 

 
گفت:پیش از من؟
 

 
گفتم:خدایا چقدر دوری...
 

 
گفت:تو یا من؟
 

 
گفتم:خدایا تنهاترینم...
 

 
گفت:پس من؟
 

 
گفتم:خدایا کمک خواستم...
 

 
گفت:از غیر من؟
 

 
گفتم:خدایا دوستت دارم...
 

 
گفت:بیش از من؟
 

 
گفتم:خدایا اینقدر نگو من...
 

 
گفت:من توام, تو من!
 
 

حالا فکر کنیم چند بار تو روز خدا رو کفر میگیم چند بار ازش یه تشکر خشک وخالی میکنیم و......چه موقع هایی اصلا

به فکرش نیستیم  ویادمون نمیاد که خدایی داریم.......

این متن از خودمه :

به خدا گفتم :میگذاری روی ابرهایت بشینم ؟؟

خدا گفت :اسمان مال توست

باخوشحالی گفتم مال خود خودم است؟؟؟؟؟؟!!!!!!

خدا در جواب لبخندی زد -:بله تمامش مال تو ست

گفتم -:پس میایم پیش تو  از زندگی خسته شدم ............. خدایا مردم همه دروغ گو وفریب کار شدند گاهی فکر

میکنم شاید نبودن بهتر باشد

خدا اشک هایم را پاک کرد وگفت :چرا با ستاره ها جورچین بازی نمیکنی؟

گفتم :نور ستاره هایت زیادند کورم میکنند......خدای مهربانم عینک افتابی ات را به من قرض میدهی؟

خدا خندید واز خنده او هزارران گل روی زمین رویید . سپس گفت :نیازی نداری اگر به ستاره های بدی .

کینه .نفرت .و....... نگاه نکنی کور نمیشوی ولی اگر به ستاره های خوبی مثل: مهربانی .صداقت. دوستی و... نگاه

کنی نه تنها کور نمیشوی بلکه چشم دلت هم باز میشود ...ستاره های خوبی اطراف محور زمین میگردند اما انسان

ها اجازه ورود آنها را به جو نمیدهند ....

وخدا چیزی نگفت من هم چیزی نگفتم و مشغول بازی با ستاره ها شدم

                          ستاره های خوبی را کنار هم چیدم ودنیایی ساختم پر از خوبی  شماهم سری به ما بزنید

 



نظرات شما عزیزان:

behzad
ساعت19:44---25 تير 1391
منظورم از اینکه گفتم من هم بازی کنم این بود که شما دنیای خوبی برای خودتون ساختید با ستا ره ها من هم میخوام بسازم!
پاسخ: همه نباید با ستاره ها دنیا بسازن یکی هم مثل من با حرف دلش دنیا شو میسازه


ثمینه
ساعت19:15---25 تير 1391
عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا ااالیه وبت...

a.j
ساعت9:22---25 تير 1391
کارت عالی بود. عاشقتم

sophie
ساعت1:55---25 تير 1391
بیا منم سر زدم البته من سر میزنم ولی بعضی اوقات که نظر میدم ارور میده

حالا بگذریم فقط میتونم بگم فوق العاده بود اشکم در اومدپاسخ:مرسی عزیزم


كارلي بيبر
ساعت0:51---25 تير 1391


manam linkidamt


behzad
ساعت22:52---24 تير 1391
میشه منم بازی کنم؟
پاسخ: میخوای بازی کنی؟اگه منظورت لینکه که هستی


behzad
ساعت22:50---24 تير 1391
من هر کار میکنم نمی تونم شما رو لینک کنم انگار فقط بلاگفا توی بلاگفا لینک میشه!

اگه شما راهی به نظرتون میرسه خوش حال میشم بشنوم.
پاسخ:انگار من اصلا نمی تونم تو بلاگفا نظر بدم چون همش ارور میده ولی شما لینکی خوب منو لینک روزانه کنید ........ البته مهم نیست چون شما لینکی به وبم سر بزن منم سر میزنم البته اگه بلاگفا مث آدم برخورد کنه


Fatemeh
ساعت22:32---24 تير 1391
عالــــــــــــــــــــــــــی بود واقعا جمله هایی نوشتی که آدم باید توی زندگی بیشتر از همه

چیز بهشون فکر کنه.

ممنون منا جونم.
پاسخ:خواهش میکنم


y.m
ساعت17:29---24 تير 1391
خیلی خوب بود.

y.m
ساعت17:28---24 تير 1391
خیلی خوب بود.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: