گیتار دلم
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 23 تير 1391برچسب:, :: 1:46 :: نويسنده : منا

سلام بچه ها!!این اپ خیلی باحاله از خودمه

دلم مثل گیتار کوچیکی میمونه که وقت های مختلف آهنگ های مختلفی میزنه ...............

       وقتی دلم براش تنگ میشه اهنگ غمگین میزنه .....

..............وقتی میفهمم قراره بیاد آهنگ های شاد میزنه

یه روز وقتی فهمید قراره ببیندش آهنگ هیجانی زد ....مث دزدان کارائیب ...پر هیجان

...         یه دفعه دلم دید داره نگام میکنه آهنگش پر از عشق بود

دلم رو خوش کرده بئدم به این اهنگ ها ...............................

          تا یه دفعه دیدم داره از دستم میره

                                                       اون موقع فقط فکر کردم قلبم باید چه اهنگی بزنه.............



نظرات شما عزیزان:

sophie
ساعت1:53---25 تير 1391
من از این خیلی خوشم اومدپاسخ:منم از این خوشم میاد

غزل
ساعت13:01---24 تير 1391
وب تو عالیه گلم متن هایی که مینویسی خیلی محشره بـــــــــــــاور کــــــــــــــــــــــن

Fatemeh
ساعت12:32---24 تير 1391
سلام منا جونم خوبی؟ خیلی پست باحالی بود به نقل از خودت. آفرین به این همه استعداد که داره تو وجودت فوران میکنه.

كارلي بيبر
ساعت13:29---23 تير 1391

salam azizam webe jalebi dari!
matalebetam jaleb boodan
merC ke be man sar zadi age mishe mano ba onvane:]

Carly Rae Fans

link kon ba'ad begoo ba che onvani linket konam


sophie
ساعت1:08---23 تير 1391
سلام میگم تو همون منا نیستی که در انجمن عضو بودی و سر به سر امیر میذاشتی!!!!؟؟؟؟؟
در ضمن گلم اگه دوست داشتی منو با اسم world of my stars لینک کن
اها بعد جوابتو در وبلاگم بهم بده


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: