اگه بمیرم دلم برای نوشتن تنگ میشه...................
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, :: 16:47 :: نويسنده : منا

دیگر جانی برایم نمانده

.........توانی ندارم ........خستگی وجودم را گرفته و شب مرا در چنگال خود اسیر کرده

.................شاید این این آخر راه است

                                                       شاید باید بدرود بگویم وچشمان دردالودم را ببندم

   غم ها دیگر اذیتم نمیکنند .....    دیگر برای تکه نانی نمیدوم و آشیانه ام را باد سرد پاییزی خراب نمیکند

      تنها هستم ..............

                      اما ...ازاد      من مرده ام وسکوت شب مرا به داخل میکشد

تنها دلم برای دو چیز تنگ میشود اولی پسرکی که هرشب به تکه نانی میهمانش میکردم و دومی ..................

                           قلم دریایم

 



نظرات شما عزیزان:

پگاه
ساعت13:10---23 تير 1391
عزیزم لینکت کردم..... توهم منو بلینک!

یاسی
ساعت1:34---23 تير 1391
سلام عزیزم
چرا که نه؟؟؟مرسی سر زدی لینک شدی منو با اسم وبم بلینک


y.m
ساعت23:00---22 تير 1391
اومدم سر زدم.سایت جالبی داری!!!لینکتم کردم.

نگین
ساعت22:45---22 تير 1391
عالی بود

Fatemeh
ساعت21:39---22 تير 1391
www.deartaylor.LoxBlog.com
سلام عزیزم وبلاگم رو آپ کردم حتما بهم سر بزن خوشحال میشم
راستی من بیشتر دل و قلوه ای بابا


behzad
ساعت19:34---21 تير 1391
یه سر بهم بزن و بهم بگو نظرت راجب تبادل لینک چیه؟

Fatemeh
ساعت17:46---21 تير 1391
سلام منا جون من لینکت کردم تو هم لینکم کن وبت هم عالیه موفق باشی.
پاسخ:قربونت برم جیگر


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: