عشق قیمت ندارد
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 218
بازدید کل : 36887
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 20 تير 1391برچسب:, :: 16:15 :: نويسنده : منا

در بازار قدم میزدم ارام آرام راه میرفتم

بساط دست فروش ها پهن بود وچشمان فرشته ی خدا گریان .........

یکی داد میزد :غرور دارم غرور و......

همه دورش حلقه زدند  تا غرور را بخرند. پرسیدم قیمتش چند است؟؟؟؟؟؟؟

                      گفت :راستی وعذت!!!!!!!!

دیگری نامردی میفروخت .............قیمتش را پرسیدم

                        گفت به قیمت شرفت

دیگران هم میفروختند .........هرزگی ......بی شعوری......پستی ......حسادت ......ووووو.........

در گوشه ای فرشته خدا گریان نشسته بود وبطری کوچکی در دست داشت

              گفتم اینجا چه میکنی؟

                                                     گفت :عشق می فروشم

گفتم به چه قیمتی؟؟؟

گفت عشق که قیمت ندارد ...............

گفتم پس چرا عشق نمیخرند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

گفت کانها دیگر انسان نیستند .کسی که شرف ندارد کسی که صداقت ندارد چگونه عاشق شود

        

    



نظرات شما عزیزان:

صفورا
ساعت18:28---31 تير 1391
وبلاگ با حالیه موفق باشی. متن کوتاه انگلیسی هم بزاری توش خوبه .قربونت

سارا
ساعت9:57---21 تير 1391
اميدوارم وبلاگت هميشه سرحال باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: