گـ ـاه دلتنــگـ ـ مـ ـے شـوممطلب ارسالی ازsogol
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
27 مرداد 1391برچسب:گاه دلتنگ میشوم, :: 16:51 :: نويسنده :


 

سلام دوستان نظر کم میدید ها!!!!!!!!!!

بدید ! نظر بدید 

 

 

   

 

 گـ ــوشـہ اے مـے نشیــنم...

و حـ ـسرتــ هـ ـا را مـ ‌ـے شمــ ـارم...

بـاختـن هـ ـا را و صـ ـداے شکـستن هـ ـا را...

نمـ ـے دانم من كـ ـدام امید را نـا امید کـ ـردم....

کـ ـدام خـ ـواهش را نشنــیدم...

و بــہ کـ ـدام دلـتنگے خـندیدم..

 

کـ ـہ این چــنین دلــ تنـگم

منبع:!www.firelove91.loxblog.com

!!!

 


دلتننگـ تـ ـر از هـمہ دلتـنگـ ـے هـ ـا....

 

گـ ـاه دلتنــگـ ـ مـ ـے شـوم .....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: