متن شاد (من تازه کارم )
شاید نبودن بهتر باشد
مینویسم برای دلم دلی که سال ها منتظر عشق بود وحالا آن را میزبان است
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید به وبلاگ من خوش آمدید من منا هستم وعاشق نوشتنم .نوشتن برام مثل اعتیاده. مثل یه خلسه شیرین میمونه برام یا شاید ...... مثل مرگه منو جدا میکنه از این دنــیا



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 210
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
منا

آرشيو وبلاگ
مرداد 1391
تير 1391


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 27 تير 1391برچسب:, :: 1:1 :: نويسنده : منا

سلام به دوست های گلم

بعضی هاتون گفتید که من متن شاد بنویسم پس الان دست به کار می شم اما اگه بد شد

تو رو خدا مسخرم نکنین باشه؟؟؟ من تو طنز تازه کارم !

(میدونم مناسبت دیر شده اما به بزرگی تون قبول کنید ) من اینجا متن رو از زبان پدر خانواده ای نقل میکنم

حالا متن:

اون روز روز پدر بود ومن خوشحال وخندون اومدم خونه گفتم شاید یه هدیه متفاوت بگیرم (به غیر جوراب!!)

بدو بدو لباس هامو در اوردم وصورتم رو شستم دیدم بچه هام دارن یواشکی نگام میکنن و میخندن

دخترم رو صدا زدم وگفتم :بابا جون بیا اینجا .......

اومد تو بغلم ماچش کردم وگفتم چه خبر؟ اونم یه ذره منو نیگاه نیگاه کرد بعد با خنده گفت

:باباجون روزتون مبارک  بعد هم منو بوسید و از بغلم رفت پایین

خیــــــــــــــلی خوشحال بودم بعد زنم اومد و به من تبریک گفت ویه جعبه کوچولو رو هم داد به من که توش

کارت هدیه بود (وای خدا جون چه قدر خوشحال بودم ) و بدون اینکه متن روش رو بخونم

عصر  تنهایی رفتم به یه مغازه لباس فروشی شیک . با خودم گفتم اونقدری پول داره که بشه یه

کت شلوار و یه سری خرت وپرت خرید !

بعدم به کت شلوار شیک ودو دست جوراب و دو تا بلوز خریدم  و...... رفتم که حساب کنم

خانم حساب دار کارت رو کشید رمز و وارد کرد کمی مکث کرد وگفت :

کارتتون 5000 تومن بیشتر موجودی نداره!!!!!!!!!

منو می گی وا رفتم !! خانمه ادامه داد :با این پول میتونید دو دست جوراب رو ببرید

منم دیگه پول نقد باخودم نیاورده بودم که!!!!!!! جوراب ها رو گرفتم وسر افکنده زدم بیرون .

رفتم کارته رو بندازم دور که چشمم به نوشته روش افتاد:

عزیزم چون پارسال دیدم از اون جورابه خوشت نیومد خواستم امسال به سلیقه

خودت جوراب بخری

نتیجه اخلاقی:با کارت های هدیه به سلیقه یکدیگر احترام بگزاریم

 



نظرات شما عزیزان:

sara asheghe zac efron
ساعت17:07---31 تير 1391
bichare marde

y.m
ساعت13:48---30 تير 1391
راستی!!مرسی که میای کلی نظر میذاری!!!

y.m
ساعت13:47---30 تير 1391
باحال بود.ادامه بده!!!

پسرك اريايي
ساعت12:21---29 تير 1391
سلاااااااااااااااااام اومدم سر بهت بزنم واقعا كارت درسته ببخشيد اگه دير اومدم

a.j
ساعت7:39---28 تير 1391
بازم به کارت ادامه بده،خوب بود

ّFatemeh
ساعت20:12---27 تير 1391
عســــــــیسم خیلی با حال بود واقعا میگم سعی کن از این به بعد بیشتر متن های شاد بنویسی آدم دلش باز میشه. راستی آپم

sophie
ساعت19:48---27 تير 1391
اپم اپم اپم بدو بیا

كارلي بيبر
ساعت19:03---27 تير 1391


من آپم


كارلي بيبر
ساعت19:01---27 تير 1391


خیلی باحال بود مرسیـــــــــــ


مطهره
ساعت14:36---27 تير 1391
متن جالبی بود ادامه بده به منم سر بزن

آناهید
ساعت14:35---27 تير 1391
عزیزم عالی بود

sophie
ساعت13:01---27 تير 1391
عالی عالی عالی ولی دلم برای پدره سوخت چه زن و بچه های بدی داشت

yasi
ساعت12:59---27 تير 1391
سلام عزیزم اپم بدو بیا

سوگل (پ)
ساعت12:53---27 تير 1391
عزیزم خیلی جالب بود مرسی

yasi
ساعت8:08---27 تير 1391
سلام عزیزم خیلی جالب بود
بیچاره چقد ضایع شده بود فقط جوراب خرید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: